Reklamační protokol

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:       https://www.autodoplnky-eshop.cz

Společnost:                    Siscar Accesories, s.r.o.
Se sídlem:                      Hnojník 408, 739 53 Hnojník
IČ/DIČ:                          IČ: 27839940 DIČ: 27839940

E-mailová adresa:          info@autodoplnky-eshop.cz

Telefonní číslo:              +420 775 448 512

 

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:

Moje adresa:
 

Můj telefon a e-mail:

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

 

Vážení, dne                            jsem ve Vašem obchodě vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:

 

 

 

 

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

 

 

  1. Datum objednání                                             datum obdržení

  2. Číslo objednávky:

  3. Peněžní prostředky budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosíme

    uveďte číslo účtu, kam Vám převedeme peněžní částku)

  4. Jméno a příjmení spotřebitele:

  5. Adresa spotřebitele:

  6. Email:

  7. Telefon:

 

V                                                 Dne

 

Seznam příloh:

Faktura za objednané zboží

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Formulář ke stažení zde.

Odeslat článek známému   Vytisknout